Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Εκπαιδευτικοί: Χωρίς συγκεκριμένο νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και στο βάθος νέοι «κόφτες»

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για την κοινή συνάντηση του Υπουργείου Παιδείας με την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ για τα θέματα της Ειδικής Αγωγής.

Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι η κα Μακρή δήλωσε ότι δεν «είναι έτοιμοι» για να φέρουν κάποιο συγκεκριμένο νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή και ότι δεν υπάρχει ακόμα χρονοδιάγραμμα.

«Τόνισαν ότι αποτελεί σοβαρό πρόβλημα ορισμένα ΚΕΔΑΣΥ να δίνουν πληθώρα εγκρίσεων για παράλληλη στήριξη ενώ άλλα να είναι πιο αυστηρά για αυτό και ο στόχος τους είναι να δημιουργηθούν ενιαίοι κανόνες και πρωτόκολλα που θα ακολουθούνται σε όλα τα ΚΕΔΑΣΥ. Στο ερώτημα πως θα καθορίζονται αυτά τα πρωτόκολλα και οι κανόνες, από επιστημονικά κριτήρια ή από τα δημοσιονομικά μεγέθη απάντηση δεν πήραμε», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Οι εκπαιδευτικοί καταλήγουν, «Παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας εμφανίστηκε ανέτοιμο να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την Ειδική Αγωγή, από τα ίδια τα λεγόμενά του διαφάνηκε πως ότι και να φέρει προς ψήφιση θα έχει τη σφραγίδα των δημοσιονομικών περιορισμών, τους ισχνούς ή και καθόλου μόνιμους διορισμούς, την πενιχρή χρηματοδότηση».

Συγκεκριμένα:

Τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε κοινή συνάντηση του Υπουργείου Παιδείας με τα Διοικητικά Συμβούλια της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ και συζητήθηκαν θέματα της Ειδικής Αγωγής.

Οι εκπρόσωποι του Υπουργείου (Γενικός Γραμματέας & προϊστάμενος Ειδικής Αγωγής - η κα Μακρή προτίμησε να συναντηθεί με κάποιον Μητροπολίτη) αφού αναλώθηκαν σε περιγραφές των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Ειδική Αγωγή και παραγνωρίζοντας ότι αυτά τα προβλήματα τα δημιουργεί η ίδια η πολιτική τους, δήλωσαν ότι δεν είναι έτοιμοι ακόμα να φέρουν συγκεκριμένο νομοσχέδιο το επόμενο διάστημα! Μάλιστα δήλωσαν ότι δεν υπάρχει ακόμα χρονοδιάγραμμα!

Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι η εικόνα στα ΚΕΔΑΣΥ έχει σοβαρά προβλήματα, αφού δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις χιλιάδες αιτήσεις για διάγνωση που υπάρχουν. Παρόλα αυτά, δεν σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε μόνιμους διορισμούς για να καλυφθούν οι ανάγκες των ΚΕΔΑΣΥ και οι εκατοντάδες κενές θέσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις 1023 θέσεις καλύπτονται μόνο οι 490.

Η είδηση όμως βγήκε από την εξής παραδοχή: Τόνισαν ότι αποτελεί σοβαρό πρόβλημα ορισμένα ΚΕΔΑΣΥ να δίνουν πληθώρα εγκρίσεων για παράλληλη στήριξη ενώ άλλα να είναι πιο αυστηρά για αυτό και ο στόχος τους είναι να δημιουργηθούν ενιαίοι κανόνες και πρωτόκολλα που θα ακολουθούνται σε όλα τα ΚΕΔΑΣΥ. Στο ερώτημα πως θα καθορίζονται αυτά τα πρωτόκολλα και οι κανόνες, από επιστημονικά κριτήρια ή από τα δημοσιονομικά μεγέθη απάντηση δεν πήραμε! Χωρίς να το ομολογούν ευθέως, ετοιμάζονται να περικόψουν θέσεις στην παράλληλη στήριξη και στα Τμήματα Ένταξης! Έννοιες όπως «εξορθολογισμός», «ορθή διαχείριση», κλπ ετοιμάζονται να έχουν πάλι την τιμητική τους.

Παρόλο που οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας αρνήθηκαν ότι υπάρχουν συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το Υπουργείο Παιδείας, «έκλειναν σε όλες τις πτώσεις» τη συμπερίληψη, φτάνοντας στο σημείο να λένε ότι στα Τμήματα Ένταξης και η Παράλληλη Στήριξη λειτουργούν ορισμένες φορές ως μη συμπεριληπτικά ρίχνοντας την ευθύνη…. που αλλού, στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Ανέφεραν μάλιστα ότι αν δεν προχωρήσουν σε μέτρα για να γίνει το σχολείο ακόμα περισσότερο συμπεριληπτικό θα υπάρξει δυσκολία στην απρόσκοπτη ευρωπαϊκή χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής. Φυσικά εδώ υπήρξε η εξής ομολογία. Ας μη φανταστούν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς χρηματοδότηση για την επίλυση οξυμμένων και μεγάλων ζητημάτων πχ κτηριακές υποδομές, εγκαταστάσεις, κλπ ή ακόμα αύξηση των προσλήψεων προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων.

Αναφέρθηκαν επίσης σε φαινόμενα να υπάρχουν στο ίδιο σχολείο και Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη κάτι που σκοπεύουν να το αλλάξουν στο επερχόμενο νομοσχέδιο. Στις προθέσεις τους είναι να αλλάξουν όλο το καθηκοντολόγιο (λειτουργία) τόσο της Παράλληλης Στήριξης όσο και των Τμημάτων Ένταξης χωρίς να ομολογούν την κατεύθυνση αλλά αν κρίνουμε από το πρόσφατο παρελθόν και το τί συνέβη στα σχολεία τον περασμένο Σεπτέμβρη, μάλλον αυτό που ζήσαμε θέλουν να το μονιμοποιήσουν και με νομική έκφραση.

Τέλος αφού δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να κλείσουν κανέναν Ειδικό Σχολείο δεν σχεδιάζουν να κάνουν έστω και την παραμικρή παρέμβαση για να αναβαθμιστούν τα Ειδικά Σχολεία, ούτε σε επίπεδο υποδομών ούτε πολύ περισσότερο σε επίπεδο περιεχομένου και λειτουργίας.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας εμφανίστηκε ανέτοιμο (τουλάχιστον αυτό υποστήριξε) να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την Ειδική Αγωγή, από τα ίδια τα λεγόμενά του διαφάνηκε πως ότι και να φέρει προς ψήφιση θα έχει τη σφραγίδα των δημοσιονομικών περιορισμών, τους ισχνούς (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ή και καθόλου μόνιμους διορισμούς, την πενιχρή χρηματοδότηση.

Για μια ακόμη φορά δηλαδή, το λογαριασμό θα τον πληρώσουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες! Είναι πραγματικά ντροπή!

Καλούμε όλο τον κλάδο, να είναι σε ετοιμότητα για τις εξελίξεις στον τομέα της Ειδική Αγωγής, για άμεση απάντηση σε περίπτωση που η κυβέρνηση της ΝΔ φέρει σχέδιο νόμου που θα υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο τον πολύπαθο χώρο της Ειδικής Αγωγής.

πηγη:www.alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 29 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Σχόλια (0)
γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας: thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 28 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Η πολλή ζάχαρη μπορεί να κάνει κακό στο μυαλό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Απονεμήθηκαν τα ελληνικά διαδικτυακά βραβεία «e-awards 2012»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Δραματικές στιγμές έζησε μαθήτρια όταν βρήκε μέσα στη τσάντα της ένα επικίνδυνο φίδι
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Τελικά το κρύο μπάνιο είναι καλό για τον οργανισμό;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Εκπληκτική Οφθαλμαπάτη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
20o Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Σελίδα 6204 από 6227 (37362 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6203
6204
6205
6206
6225
6226
6227
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης